Meerdere verzendmethodes

• Onbekend's avatar

Hallo,

Ik ben bezig om mijn site om te bouwen van prestashop naar woocommerce, gezien de betere plugins en marketing kansen.

Nu lukt het mij aardig met de site en dergelijke maar ik kom niet helemaal uit de vervoerder instellingen. In prestashop kon ik meerdere vervoerders aanmaken bijvoorbeeld brievenpost / Pakketpost en afhalen. Per product kon ik dan aanvinken met welke vervoerder dit product mee kon. Dit werkte duidelijk en overzichtelijk en met de plugin van myparcel helemaal super. In de winkelwagen bleven dan ook alleen de opties over die geschikt waren.

Maar hoe kan ik dit ook zo krijgen in woocommerce ?

Voorbeeld

Product 1 is brievenbus post a 3 euro of gratis afhalen
    Product 2 is pakketpost a 5 euro of gratis afhalen

Als men nu product 1 en 2 bestelt moet je alleen de optie krijgen pakketpost of afhalen, bij afhalen moet mijn plugin myparcel niet tevoorschijn komen.
    Indien productwaarde boven 50 euro is moet alleen de optie komen te staan Gratis verzending en gratis afhalen.

Wie kan mij hier in assisteren ?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Dit forum bied alleen ondersteuning voor WordPress.com sites. Ondersteuning voor het WooCommerce plugin vind je op https://wordpress.org/support/plugin/woocommerce/.

• Het onderwerp ‘Meerdere verzendmethodes’ is gesloten voor nieuwe reacties.