Menu maken.
-
Hallo.
ik heb mijn site op WP ondergebracht. deze stond eerst in CSS bij een provider. nu komen alles pagina’s op de hoofdpagina terecht. ben aan het rommelen geweest met div. menu’s maar ik zie alleen home en about in het overzichtje. het lukt mij niet om te verwijzen naar de afzonderlijke pagina’s. wilde alles verwijderen maar las dat je dan het adres kwijt bent ;-) hopelijk kan iemand mij helpen want het is toch wel mooi geworden tot dusverre..lDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Deze nog gemaakt https://theschipperke.wordpress.com/home/ eerste twee werken maar de andere links niet.
-
daar ist em weer
done and dusted…
blogberichten aangemaakt ipv pagina’s daar zit de crux.
toch een paar fouten:
de engelstalige link this site verwijst naar over bij on mouse over…
bij nederlandstalige link verwijst oorsprong naar oorsprong_2
en dat mot dus nie
-
het betreft een zgn. SLUG onder pagina instelleningen geavanceerd. oorsprong_2 blijft dit euvel echter geven. klikken op tabblad, wijzigen, pijltje klikken en op bijwerken klikken.
-
krijg het er niet uit ook niet bij permalink en revisie van de pagina… derhalve functioneert het wel.
-
Ik snap niet helemaal hoe je het dan toch hebt opgelost. Ik zit nog steeds vast met hetzelfde probleem.
- Het onderwerp ‘Menu maken.’ is gesloten voor nieuwe reacties.