Menu.. pagina.. pfff

• Onbekend's avatar

hi!
    Ik kom er niet meer uit..
    ik heb vier menu’s aangemaakt. als je daar op klikt wil ik graag een submenu hebben. bijvoorbeeld:
    Kaat Talks… daaronder zit dan interviews , opvoeden
    Ik heb pagina’s en categorieen aangemaakt maar die lijken niet te matchen met mijn menu? wat doe ik fout?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Hoi Kaat,
    Je moet het menu steeds opslaan als je het veranderd.
    Mss heb je het verkeerde menu aktief gemaakt? Dat zie je in de bovenste keuze veldje van de menustructuur (via Dashboard) en dat is het menu dat je op je site ziet.
    Submenu’s kan je maken door bv een pagina die je hebt toegevoegd aan het menu iets naar rechte te schuiven.

Ik gebruik meerdere niet aktive menus om bv landingspagina’s, social medialinks enzo te kunnen gebruiken, die ik niet zichtbaar wil hebben in de paginastructuur van de site en alleen bereikbaar zijn via externe links.

Hoop dat dit je helpt.
    grt.
    Lynn

• Onbekend's avatar

Hoi Kaat,
    Je moet het menu steeds opslaan als je het verandert.
    Mss heb je het verkeerde menu aktief gemaakt? Dat zie je in het bovenste keuze veldje van de menustructuur (via Dashboard) en dat is het menu dat je op je site ziet.
    Submenu’s kan je maken door bv een pagina die je hebt toegevoegd aan het menu iets naar rechts te schuiven.

Ik gebruik meerdere niet aktive menus om bv landingspagina’s, social medialinks enzo te kunnen gebruiken, die ik niet zichtbaar wil hebben in de paginastructuur van de site en alleen bereikbaar zijn via externe links.

Hoop dat dit je helpt.
    grt.
    Lynn

• Onbekend's avatar

Hai Lynn,

dank voor je reactie..
    Ik ben er nog niet helemaal uit…
    Wat doet een menu voor de site? Ik begrijp dat mijn onderwerpen verdeeld kunnen worden in de categorieen, maar die menu’s wat doen die voor mij? Waar zijn die handig/ noodzakelijk voor?
    groet!

• Het onderwerp ‘Menu.. pagina.. pfff’ is gesloten voor nieuwe reacties.