Mogelijkheden WordPress

• Onbekend's avatar

Goedenavond,

Ik ben erg geïnteresseerd in het creëren van mijn eigen website via WordPress, echter zijn er voor mij nog een paar vragen onbeantwoord na het onderzoeken van jullie eigen website.

Mijn bedoeling met het bouwen van de website is het creëren van een platform waarbij twee verschillende gebruikers (vragers & aanbieders van een dienst) samenkomen. Hierbij moet de aanbieder van de dienst zijn beschikbaarheid en prijs voor de dienst aangeven op de site.

Over de gebruikers wordt verschillende data opgehaald wat weer wordt gebruikt om de match tussen vraag en aanbod op het platform te verbeteren.

Zijn de bovenstaande beschreven features mogelijk met een WordPress site?
    Ik hoor het graag van je & alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Luke van den Berg

• Onbekend's avatar

Het is uiteraard mogelijk een soort Maarktplaats m.b.v. WordPress.com op te bouwen. Hiervoor zou je gebruik kunnen maken van zogenoemde “Vendor” en “Marketplace” plugins, zoals op https://wordpress.org/plugins/search/Vendors gelist, te maken. Echter, heb je hiervoor op WordPress.com het business pakket nodig. Alternatief zou je ook gebruik van WordPress.org, de zelf-gehoste versie van WordPress kunnen maken.

• Het onderwerp ‘Mogelijkheden WordPress’ is gesloten voor nieuwe reacties.