Move wordpress site
-
I don’t know if this is a Dutch forum so I post my question in English.
I have a site on WordPress.com (hansvanderveeke.wordpress.com). But the host of my website (www.vanderveeke.net) now also supports WordPress. I have installed this and now want to move my blog to this new location.
I have used the export function on the WordPress site. This gave me a zip file with 5 xml files. I tried importing these in my new site. They run some time and then give an error. I can see that some of the blogs are imported. But not all. Also the them and setup of my blog is imported.What do I do wrong? Is there a site where I can find more information to support this move?
Thank you.
-
Op https://move.wordpress.com/ vind je gedetailleerde informatie hoe je je site van WordPress.com naar een ander host kunt verhuizen.
-
Hoi Niels,
Dank voor je reactie. Dat is ook de werkwijze die ik volg. Inmiddels ben ik erachter dat de importparameters groter moeten. Het is een site met 300 blogs en duizenden foto’s die ik over wil zetten. En daar verslikt hij zich in.
Maar ik ben er nog steeds niet uit hoe groot ik die parameters moet zetten. -
Heb je al geprobeerd de export te splitsen? Dit kan m.b.v. het datum. Je kunt b.v. de gegevens peer maand of peer jaar exporteren om op die manier kleine export files te krijgen.
-
Dank je. Dat is inderdaad een goede suggestie. De vraag is dan wel wat de beperking is zodat ik weet in welke stukken ik het moet opknippen.
Ik vraag me nog wel steeds af hoe de import precies zijn werk doet. De tekst van een blog is niet heel groot. Maar blijkbaar gaat hij er dan doorheen om de media op te zoeken, te kopiëren en de link aan te passen. In de php.ini staat max_execution_time = 300
Misschien dat hij daardoor uit de timeout loopt? -
Ik vraag me nog wel steeds af hoe de import precies zijn werk doet. De tekst van een blog is niet heel groot. Maar blijkbaar gaat hij er dan doorheen om de media op te zoeken, te kopiëren en de link aan te passen. In de php.ini staat max_execution_time = 300
Misschien dat hij daardoor uit de timeout loopt?Dit zou kunnen. Maar als je kleine export files hebt, zou dit geen probleem meer zijn.
- Het onderwerp ‘Move wordpress site’ is gesloten voor nieuwe reacties.