Multisite gebruiken voor 1 WooCommerce webshop met 2 themes
-
Beste WP gebruikers,
Wij zijn al een tijdje bezig met het optimaliseren van een webshop van een klant van ons. We willen de webshop zoveel mogelijk automatiseren. Maar nu lopen we tegen een probleem aan:
We hebben een algemene webshop waarin alle producten staan, de voorraad via ATUM beheerd wordt en de orders worden verwerkt en gefactureerd. In het begin van de bouw van de website was er een wens om een “aparte” webshop bij te hebben die voor hun agenten geoptimaliseerd was voor gebruik op een tablet. Middels een sync worden de producten iedere dag van de algemene shop naar de agenten shop gepushed. Maar nu komt het volgende: De voorraad veranderd namelijk niet bij een bestelling in de agenten website en ook de facturatie nummering loopt niet mee met de algemene. Kortom, probleem.
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk om een extra theme te koppelen met eigen pagina’s aan de algemene shop, zodat als een agent een bestelling doet via de “agenten shop” dit ook meegenomen wordt in de mindering van de voorraad en dat de facturatie ook goed gaat. Mijn gedachte ging uit naar Multisite, maar ik weet niet of deze wens ook daadwerkelijk via die wijze werkt.
Ik hoop dat iemand mij hierin kan helpen. Bedankt!
Groet JordyDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
- Het onderwerp ‘Multisite gebruiken voor 1 WooCommerce webshop met 2 themes’ is gesloten voor nieuwe reacties.