nederlandstalige handleiding

• Onbekend's avatar

Hoi,

Sinds een paar weken ben ik aan het bloggen, maar ik wil nu meer dingen toevoegen en veranderen. Ik heb nogal moeite met de Engelstalige uitleg van dingen. Ik zoek dan iets en krijg een engelse omschrijving, maar mijn dashboard is Nederlands.

Dingen die ik zou willen zijn/waar ik vragen over heb:
    -een kalender zodat je op een bepaalde dag kunt klikken om te kijken welk blog ik dan geschreven heb
    – RSS in plaats van de gewone follow
    – iemand heeft iets verteld over permalink aan mij maar ik snap niet hoe het werkt
    – ik wil meer bladzijden gebruiken en dat dan steeds de laatste 5 blogs op de home pagina blijven en dan automatisch naar de pagina gaan van de categorie waar ik ze op getagd heb.
    – als ik een foto plaats dan wil ik niet dat die in het orginele bestand ergens bij mij of van mij terug te vinden is, moet ik dan aanklikken dat het zonder url moet worden opgeslagen?

Alvast bedankt voor reacties

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Blog je via WordPress.com of heb je een WordPress installatie op een webserver (bij een webhoster) draaien?

• Het onderwerp ‘nederlandstalige handleiding’ is gesloten voor nieuwe reacties.