Nieuwe blog voor iemand anders lukt niet
-
Ik heb mijn eigen blogsite rubyredactie.wordpress.com. Nu wilde ik voor een vriendin ook een blogsite aanmaken en deze blijkt op mijn blogadres te zijn aangemaakt als reblog. Ik heb geprobeerd om via Mijn Blogs het adres anjaburggraaf.wordpress.com over te zetten maar dat lukt niet. Wat doe ik fout? En hoe krijg ik een aparte blogsite voor Anja?
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
De blog ‘anjaburggraaf’ is geregistreerd onder je eigen WordPress.com account. Als je het e-mail adres van Anja doorgeeft dan zal ik een nieuwe account voor haar aanmaken en de blog overzetten.
Ik hoor graag van je.
-
Hoi Kardotim, dat zou tof zijn. Graag het e-mailadres [email verwijderd] gebruiken. Die is ook nog wel van mij maar ik ga het voor haar opzetten. Later kunnen we dat e-mailadres wel weer aanpassen. Toch? Blogadres zou dan moeten heten: anjaburggraaf.wordpress.com
Dank, Ruby -
De nieuwe account ‘anjaburggraaf’ is aangemaakt, en de blog anjaburggraaf.wordpress.com is verplaatst naar deze account. Voer je e-mail adres in op deze pagina om het wachtwoord te resetten.
- Het onderwerp ‘Nieuwe blog voor iemand anders lukt niet’ is gesloten voor nieuwe reacties.