omschakeling space live naar klote wordpress ongedaan maken

• Onbekend's avatar

Heeft er iemand een idee hoe ik al mijn foto’s die op space live staan / stonden terug kan vinden in dit klote programma van wordpress !!
    vind het nogal straf dat men u vraagt om de omschakeling te maken en dan krijge je deze rotzooi

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

@rikhoremans: Tja ik vind de omzetting van de spaces van live naar wordpress.com ook niet de beste move aangezien het nogal wat vrijheden weg neemt die je eerst gewoon was. Maar helaas is dat een beslissing die door Microsoft genomen is en niet terug gedraaid zal worden.
    Je kunt natuurlijk ook kiezen om zelf een domein en hosting te regelen waar je dan kunt doen en laten wat je wilt, maar ja, dat kost geld en dit is gratis net zoals spaces was.

Voor eerdere wordpress.com gebruikers is de omstelling van al die spaces gebruikers ook zeker geen onverdeeld genoegen. Ze krijgen nu te maken met mensen die het schijnbaar nodig vinden om termen te gebruiken die tamelijk irritant overkomen, Zeker als het komt van mensen die nog niet de moeite genomen hebben om deze prachtige gratis dienst en de mogelijkheden daarvan te leren.

• Onbekend's avatar

Heb ook mijn space omgezet naar wordpress, helaas. Wat een nare website. Ben voor de verhuur van een huis alle foto’s en linken kwijt. Ben nu ergens anders maar opnieuw begonnen. Kan iemand mij laten weten hoe ik mijn account op wordpress kan opzeggen?
    Silvy

• Onbekend's avatar
  • Het onderwerp ‘omschakeling space live naar klote wordpress ongedaan maken’ is gesloten voor nieuwe reacties.