Opnieuw beginnen.
-
Sinds kort heb ik de gratis versie van WP en tot op heden kan ik niet zeggen dat het gebruiksvriendelijk is. In de filmpjes is het zo klaar als een klontje en werkt het perfect. Mijn ervaring is dus even anders. Is niet erg want ik vind het leuk om me hierin te verdiepen. Mijn frustratie op dit moment is dat ik mijn geknutsel en geknoei niet eenvoudig kan verwijderen, althans dat is niet duidelijk. Dus volledige zonder dag ik mijn adres kwijt ben. Ik wil een gewone website maken en beslist geen blog. De meeste templates zijn blogs. Blijkbaar is de gratis versie ‘uitgekleed’ want ik kan de sidebar niet verwijderen, wat echt wenselijk is.
O ja, ik ben een kunstenaar en wil graag een site maken voor mijn kunst en atelier. Ik heb nu ook een website zelfgemaakt (www.meinie.eu) in een webbuilder maar dacht nu over te stappen naar WP. Door mijn eerste kennismaking ben ik nog niet zo positief of dit zal gaan lukken.
Hoop dat u mijn wat tips en trucs kunt geven zodat ik weer enthousiast zal worden :)
Met vriendelijke groet,
Meinie van BommelDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
- Het onderwerp ‘Opnieuw beginnen.’ is gesloten voor nieuwe reacties.