overbodige foto's verwijderen maar hoe?

• Onbekend's avatar

Wie kan mij helpen?
    Ik ben lekker bezig blog na blog te schrijven met foto’s.
    Nu ben ik zo dom geweest om alle foto’s binnen te halen in de bieb. maar misschien er maar een paar ervan te gebruiken.
    Gevolg dat door de loop der tijd de bieb. vol staat met ongebruikte fotos, ik heb geen idee hoe ik deze kan verwijderen zonder dat de gebruikte fotos uit mijn blog verdwijnen.
    Het is lastig terug te vinden welke wel en niet gebruikt zijn.
    Een voor een aflopen is niet te doen.
    Iemand tipte mij; om de niet gekoppelde fotos te verwijderen maar dan komen juist de fotos te voorschijn die ik Wel in mijn blog heb geplaatst.
    Dank voor de tips !

(e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel)

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Niet gebruikte foto’s te verwijderen is inderdaad lastig. Je kunt uiteraard kijken welke foto’s op dit moment niet aan een post gekoppeld zijn. Maar dan moet je in een tweede stap, b.v. via Google, controleren of dit foto ook echt nergens gebruikt wordt. Sommige foto’s, b.v. het site logo en het site icon worden als niet gekoppeld getond, maar worden toch gebruikt. Dus, je zou handmatig door alle niet gekoppelde foto’s gaan.

• Het onderwerp ‘overbodige foto's verwijderen maar hoe?’ is gesloten voor nieuwe reacties.