overdragen bestaande domeinnaam naar WordPress
-
Beste WordPress medewerkers,
ik heb hier nog een 2-tal vraagjes voor jullie….
Wij hebben ongeveer een maand geleden het abonnement voor het websitepakket bij Magix .com betaald .
Dat bevat ook telkens een gratis webhostingspakket voor onze domeinnaam ,goed voor 1 jaar en ter waarde van 23.88 €,maar helaas, zoals eerder gemeld ,geen mogelijkheid om een https-certificaat bij te voegen.
Daarom wil ik in ieder geval onze domeinnaam :’ http://www.hsvawedstrijdvissers.nl ‘,overdragen naar WebPress.com.
Maar ik hoop dat dit dan geen extra kosten met zich meebrengt ,gezien vanuit ons huidig contract met Magix .com dan.
Ik bedoel ,dat ik hoop dat ze ons met geen contractbreuk of zo gaan opzadelen ,begrijp je?
als dit alles geen probleem geeft ,dan zou ik daar al werk willen van maken om onze domeinnaam naar WebPress.com over te dragen .
Nog één vraagje dan…
Bestaat de mogelijkheid om in de gratis versie van Webpress.com onze bestaande website te bekijken en of te bewerken zelf?
Zonder dat onze leden daar iets van merken ?Mvg. Goossens Erwin uit Maldegem
-
Bestaat de mogelijkheid om in de gratis versie van Webpress.com onze bestaande website te bekijken en of te bewerken zelf?
WordPress.com en Magix.com zijn twee verschillende systemen. Het is daarom niet mogelijk je Magix.com binnen WordPress.com te bekijken.
Zonder dat onze leden daar iets van merken ?
Elke WordPress.com is naar het aanmaken niet publiek zichtbaar. Hierdoor kun je rustig de site opbouwen en de site zichtbaar maken op moment dat de site volledig opgebouwd is.
-
Geachte ,
hartelijk dank voor deze interessante info .
Daar ik momenteel nog volledig onbekend ben met de werking van WorPress.com kan u nog wel enkel vraagjes van mijnentwege ontvangen .
Hopelijk belast ik het forum daarmee niet te veel ?
Mvg. Erwin uit Maldegem
-
Nog een vraagje Niels,
ik zou willen beginnen met de gratis versie van WordPress ,maar wanneer ik onze domeinnaam wil gebruiken krijg ik steevast de melding dat deze reeds in gebruik is ,wat eigenlijk vanzelfsprekend is.
Hoe los ik dit het beste op ?
Onze domeinnaam overdragen aan WordPress ?……..maar dan moet ik wel voor 100% zeker zijn dat deze blijft werken ,terwijl ik aan een nieuwe website werk via WordPress.
En onze domeinnaam zou moeten blijven eindigen op “.nl”
Wat is de juiste aanpak,Niels?Of onze domeinnaam voorlopig laten waar hij momenteel gehost word via Xara.com en daar gewoon verder betalen totdat de nieuwe website bij WordPress een feit is ?
Sorry voor de vele vragen die ik op u afvuur ,Niels ,maar het is dan ook volledig nieuw voor mij.
Alvast hartelijk bedankt voor uw hulp.Mvg. Goossens Erwin uit Maldegem
- Het onderwerp ‘overdragen bestaande domeinnaam naar WordPress’ is gesloten voor nieuwe reacties.