Overdragen domeinnaam?
-
Hi!
Al twee jaar beheer ik mijn webshop vanuit mijnwebwinkel.nl. Er missen hier een heleboel belangrijke opties, waardoor ik wil overstappen op WordPress.
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om eerst de webshop op te bouwen voordat ik mijn domeinnaam koppel. Zo kan mijn webshop blijven draaien en ik heb de tijd om alles gebruiksklaar te maken voor mezelf en mijn klanten. Is dit mogelijk? Of hebben jullie andere tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?
-
Je kunt alvast je webshop op WordPress.com opbouwen en later pas je domeinnaam met je WordPress.com site koppelen. Echter, is voor het opbouwend van een webshop het business pakket vereist.
-
Bedankt voor je snelle reactie, en excuses voor mijn late reactie!
Om verder te kunnen in het proces, moet ik een domeinnaam verzinnen of koppelen. Ik ben erg benieuwd hoe ik dit kan omzeilen en de website verder kan bouwen, en uiteraard een businesspakket kan aanschaffen.
Waarschijnlijk kijk ik met mijn neus en is het heel makkelijk te vinden, maar ik hoop toch heel erg dat je me nogmaals tips kan geven!
Groetjes,
Lisanne -
Om je WordPress.com site op te bouwen, heb je geen eigen domeinnaam nodig. Dit kan ook gewoon met een zogenoemd subdomein van WordPress.com, b.v. https://mydigitalpet.wordpress.com/. Je eigen domeinnaam kun je later koppelen.
-
-
- Het onderwerp ‘Overdragen domeinnaam?’ is gesloten voor nieuwe reacties.