Overnemen domeinnaam die vergeven is maar niet in gebruik
-
Ik zou graag een domeinnaam willen toevoegen aan mijn sites, maar deze domeinnaam is al in gebruik door iemand anders. Ik zie echter dat er sinds het eerste testbericht in 2009 niets meer mee is gedaan. Is er een mogelijkheid om deze domeinnaam over te nemen?
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Als ik me niet vergis is het zo dat zelfs als iemand opnieuw begint een adres niet hergebruikt word. Waardoor je dus altijd een nieuw adres moet aanmaken.
Wil je echt persee dat adres dan zou je het met de huidige eigenaa kunnen overleggen. Maar dat blijkt in praktijk moelijker omdat mensen een email adress hebben die niet meer gebrukt word.
Als enige vorm tot communicatie mist met de huidige eigenaar zal ook WP het niet voor je doen.
Enige Engels talige uitleg is hier te vinden.
https://en.forums.wordpress.com/topic/domain-1054?replies=3#post-2507326Hoop dat ik vodoende informatie heb kunnen verstrekken.
- Het onderwerp ‘Overnemen domeinnaam die vergeven is maar niet in gebruik’ is gesloten voor nieuwe reacties.