Page builder plugin

• Onbekend's avatar

Hallo,

Vanmiddag ben ik gestart met het maken van een nieuwe website met WordPress.
    Vanwege minder goede ervaring met Wix wilde ik WordPress uitproberen, te beginnen met een gratis account. Mocht het resultaat goed zijn dan zal ik waarschijnlijk upgraden naar een betaalde abonnementsvorm.

Het lukt mij niet om binnen deze abonnementsvorm alle graphics en gallery’s goed te positioneren op de manier waarop ik het wil hebben.
    Het blijkt dat de Pagebuilder plugin hiervoor eigenlijk onmisbaar is, maar die kan ik pas installeren na upgraden.

Graag had ik dit eerst even willen uitproberen in plaats van nu gelijk al te upgraden terwijl ik hier nog geen ervaring mee heb.

Mijn vraag is hier een oplossing voor is want ik heb op dit moment te weinig tools om alles goed te kunnen inrichten.

Met vriendelijke groet,
    Gertjan Slegt

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Installeer wordpress.org lokaal – zie http://www.wpsitemaken.nl/wordpress-lokaal-installeren – en dan kan je zoveel uitproberen als je wilt.

• Het onderwerp ‘Page builder plugin’ is gesloten voor nieuwe reacties.