Pagina linkt naar verkeerde afbeeldingen
-
Hallo Forum,
Ik heb een probleem met het opbouwen van mijn website. ik ben de site aan het vullen met pagina’s en afbeeldingen. Maar ik heb ergens een fout gemaakt die ik er niet uit krijg. Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik maak een nieuwe pagina aan waar ik wat afbeeldingen op zet. ik maak vanuit mijn “Potfolio” pagina een link naar de desbetreffende pagina. Dat werkt allemaal prima alleen de afbeeldingen die op die pagina staan zijn van een andere pagina. De titel bovenin de pagina klopt. alleen de afbeeldingen zijn niet juist. En dat gebeurd bij elke pagina die ik aanmaak. Ik heb ergens in het begin een linknaam aangepast handmatig. Ik denk dat het daar ergens fout gaat. Ik heb de pagina’s verwijderd en opnieuw begonnen maar elke keer komen diezelfde foto’s weer op de pagina te staan. Die afbeeldingen van deze pagina staan ergens verborgen opgeslagen. Maar ik kan niet zien waar deze staan. Kan iemand mij helpen?
M. Walinga
- Het onderwerp ‘Pagina linkt naar verkeerde afbeeldingen’ is gesloten voor nieuwe reacties.