Pagina valt gedeeltelijk buiten beeld in editor

• Onbekend's avatar

Hallo!

Ik ondervind problemen bij het bewerken van pagina’s in de WordPress block editor. Een gedeelte van de editor/pagina valt namelijk links buiten beeld.
    Zo kan ik dus sommige blokken niet toevoegen of wijzigen die helemaal links op de pagina staan.
    Nu ben ik bijvoorbeeld bezig met een ‘over’ pagina, waarbij de ronde foto links voor de helft buiten beeld valt. Wil ik onder die foto nog blokken toevoegen of wijzigen, is dat onmogelijk omdat ik dan dus buiten beeld zou moeten klikken.
    Als ik op ‘voorbeeld’ klik, zie ik wel de gehele pagina en dus ook de hele ronde foto i.p.v. de helft, maar in het voorbeeld kan ik weer niets wijzigen.
    Ik heb al gekeken of dit aan de browser ligt, maar zowel in Google Chrome als Safari is het beeld hetzelfde. Ook kan ik alleen maar van boven naar beneden scrollen, niet van links naar rechts. Dus dat is de oplossing ook niet.
    Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
    Alvast bedankt.

Groetjes,

Larissa.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Omdat je gebruik maakt van het premium pakket kun je contact maken van de WordPress.com premium support via https://wordpress.com/help/contact.

Mocht je liever binnen dit forum geholpen worden, kun je mij dan een voorbeeld noemen waar gedeelte van de editor buiten het beeld valt?

• Het onderwerp ‘Pagina valt gedeeltelijk buiten beeld in editor’ is gesloten voor nieuwe reacties.