Pagina's uit menubalk?

• Onbekend's avatar

Ik wil graag een aantal pagina’s weghebben uit mijn menubalk, namelijk oude nieuwspagina’s onder het kopje nieuws / nieuwsarchief op mijn site. De pagina’s nieuws en daaronder nieuwsarchief zelf moeten wel blijven staan en ik wil de inhoud van de “oude” pagina’s graag op mijn site bewaren, alleen niet daar zichtbaar hebben.

Ik dacht eraan een pagina te degraderen naar een bericht. Maar ik zie niet dat dit kan. Bovendien wil ik niet dat nieuwsbriefabonnees dat oude bericht opnieuw zien!

Ik hoop dat jullie willen meedenken, ik zou het zeer op prijs stellen.

Hartelijk dank!

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

@mevrouwkinderboek: Je hebt twee opties, 1. een aangepast menu maken met alleen de pagina’s die je wilt laten zien.
    Dat kan bij weergave -> aangepast menu en dan instellen als basis menu.
    Hier kun je meer lezen over aangepaste wordpress menu’s

2. Kies bij het veld Publiceren (rechts boven) voor Zichtbaarheid en zet die op Prive. De pagina’s zijn dan voor jou wel zichtbaar als je ingelogd bent, maar verder voor niemand.

• Onbekend's avatar

@herbi59 Hartelijk dank!

Eigenlijk heel logisch. :-) Niet de ideale oplossing, maar goed werkbaar, lijkt me. Pagina’s heb ik nu op prive gezet. Daarna maar zelf een menu bouwen en ze weer openbaar maken.

Dank voor het meedenken!

• Het onderwerp ‘Pagina's uit menubalk?’ is gesloten voor nieuwe reacties.