PHP geupdate, kan site niet meer bijwerken onder ‘mijn site’

• Onbekend's avatar

Ik ben nieuw in het onderhouden van websites en wil de site van onze studentenvereniging eens aanpakken. Ik heb de PHP versie up-to-date gebracht aangezien dit als belangrijk werd aangegeven. De site werkt echter niet meer na updaten, en ik kan dus niet aan de bewerkingspanelen op de website zelf.
    Wat nu erg frustrerend en bizar is, is dat onze website niet eens op ons wordpress profiel staat (inloggen, mijn site, dan staat er dat we geen site hebben??). Het zou dan een kopie zijn van wordpress bij een andere service (neostrada), maar zei verwijzen op zich door naar de website van wordpress zelf. WordPress en Neostrada verwijzen ons dus door naar elkaar. Verder kan ik me ook niet inloggen op wordpress.org, en ik weet niet eens wat het verschil van deze website is met de andere waarop ik wel kan inloggen, erg verwarrend…
    Waar kan ik de site bewerken zodat deze terug compatibel wordt met de nieuwe PHP versie, zodat de site terug werkt?
    Alvast bedankt.

WP.com: Unknown
    Jetpack: Unknown
    Correct account: Unknown

• Het onderwerp ‘PHP geupdate, kan site niet meer bijwerken onder ‘mijn site’’ is gesloten voor nieuwe reacties.