Plugin
-
Hallo allemaal.
Ik ben op het moment met een eigen wordpress website bezig.
Maar nu is mijn vraag. Ik zoek een plugin voor mijn website. Die een andere website ook in gebruik heeft. Zelf heb ik geen contact met de site beheerder. Ik kan geen pols.En mijn Engels is ook niet zo goed om met iemand te communiceren.
Misschien dat iemand een kijkje kan nemen op die site. Zo dat iemand mij kan vertellen
welke plugin hij gebruikt.Ik heb nu zo veel plugins gezien. Dat ik nu niet weet welke ik moet nemen. Het idee wat hij heeft wil ik ook. Maar ik wil er zelf iets van maken. Met de plugin
Ik heb een pagina met de naam ‘Downloads’ en ik wil een open klappende categorie pagina maken, met daar verschillende namen in en als je op die naam klikt kom je bij die categorie uit.
Website van de gene is https://ls-portal.eu/
Wordpress is voor mij nog erg nieuw. Ik ben nog veel aan het uit puzzelen hoe alles werkt. Ik heb wel een website staan met veel gemaakte dingen er op staan.
Een homepagina een forum op een pagina gemaakt.Ik hoor graag terug als iemand een oplossing heeft.
Alvast vriendelijk bedankt voor jullie tijd en hulp naar mij toe.Met vriendelijke groeten,
Maurice
- Het onderwerp ‘Plugin’ is gesloten voor nieuwe reacties.