plugin config
-
Hallo
Ik heb een gratis website op wordpress.com, maar heb zeer recent geconstateerd dat ik de plugins die op de website worden gebruikt niet langer kan configureren. Tot enkele weken geleden kon dat nog. Zie bijvoorbeeld “Locatie en tuinmomenten”. Ik kan de website dus niet langer consistent houden zonder daarvoor te moeten betalen. De vermelde plugin toont nu valse informatie.
Kan iemand mij a.u.b. helpen?
Bij voorbaat dank.
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Is het mogelijk dat je van een betaald pakket terug naar het gratis pakket gegaan bent? Ik vraag omdat het nog nooit mogelijk was om op een gratis pakket plugins te installeren.
Of is het mogelijk dat je de configuratie niet m.b.v. een plugin, maar van een ander soort functionaliteit bereikt hebt. Mag ik vragen wat precies je een aantal weken geleden nog kon configureren wat nu niet meer kan?
-
Dank voor de reactie.
Ik heb nooit een betaald pakket gehad. Ik heb op al mijn wordpress sites (een tiental) tot nog toe plugins gebruikt en ze zijn allemaal niet betalend. Geen enkele van die sites heeft commerciële doeleinden.
“Of is het mogelijk dat je de configuratie niet m.b.v. een plugin, maar van een ander soort functionaliteit bereikt hebt. ”
Dat begrijp ik niet helemaal. Bedoelt u dat dit een stukje HTML/Java is dat ik zelf heb geschreven? Alle plugins die ik nuttig achtte heb ik van jullie website geselecteerd. Dit heb ik niet zelf ontwikkeld.
Ik heb die plugin zoals geschreven in dit bericht en ook op https://wordpress.com/nl/forums/topic/plugin-herconfigureren/, waar nooit antwoord is op gekomen, nog geherconfigureerd toen de Covid-19-crisis al was uitgebroken. Er zit zelfs een verwijzing naar het coronavirus in die plugin.
Ik heb ze al meermaals moeten aanpassen vanwege het veranderen van onze tuinmomenten. ’s winters kunnen we bijvoorbeeld ’s avonds niet samenkomen. De juiste uren staan ook nog in het eerste artikel en onze contactpagina. Als dit niet opgelost raakt, dan zal ik een soort banner bovenaan moeten zetten met onze uren, want een aantal mensen beginnen er zich aan te ergeren omdat ze op het verkeerde moment langskomen.Dank bij voorbaat voor alle hulp.
-
Op WordPress.com was jet no nooit mogelijk om bij gebruik van het gratis pakket plugins te installeren. Misschien heb je het over ander functionaliteit. Maar een plugin kon je op een gratis pakket niet hebben. Het is pas mogelijk plugin op WordPress.com te installeren sinds WordPress.com een business pakket aanbied.
- Het onderwerp ‘plugin config’ is gesloten voor nieuwe reacties.