Poll als widget

• Onbekend's avatar

Ik heb er geen idee van of deze topic al bestaat. Na wat zoekwerk heb ik gevonden hoe je een poll als widget aanbrengt op jouw blog-pagina. Dit doe je als volgt

1) Maak een poll aan via het voorziene menu “My Blog -> Dashboard -> Polls ->Add new poll”.
    2) Bevestig met de knop “Bewaar poll”.
    3) Keer terug naar de pagina’s waar u een overzicht heeft van alle polls (Dashboard -> Polls)
    4) Als u met de muisknop over een poll-title beweegt, krijgt u extra opties te zien. Eén van de opties is: “Share-embed”. Klik daarop
    5) Er klapt zich een pagina open waar u een poll-code vindt. Deze poll-code staat tussen [ ]. Kopieer deze code.
    6) Klik in het menu op Widgets (vindt u terug onder de categorie “Weergave”. Aan de rechterkant van deze pagina ziet u een menu waar u onderdelen kunt toevoegen. Kies voor de widget “Tekst” die u terugvindt op derde-laatste rij aan de linkerkant. Sleep deze widget in het menu aan de rechterkant.
    7) Vul een categorietitel in. Hiervoor kunt u “Poll” gebruiken.
    8) Kleef in het tekstvak de code die u voorheen gekopieerd heeft en bevestig met de knop “Opslaan”.

Uw poll staat nu als widget op de hoofdpagina. Hopelijk heeft u hier wat aan

Groetjes

Davy

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Het onderwerp ‘Poll als widget’ is gesloten voor nieuwe reacties.