post te lang
-
Hallo,
Ik ben op dit moment een blog aan het maken, maar krijg steeds het probleem dat altijd het hele artikel wordt geplaatst.
Ik zou graag hebben dat enkel de10 eerste lijnen worden weergegeven, ik kan het echter niet vinden hoe dit te doen.De vraag is misschien meermaals al gesteld, maar ik ben pas nieuw!
Alvast bedankt.
-
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.
If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.
If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.
This is an automated message.
-
@Kurwil: boven het veld waar je je teksten schrijft zie je een klein icoontje staan met een klein blokje, dan een stippellijn en dan een wat groter blok.
Daarmee kun je een “Meer” tag invoegen.Dat wil zeggen, als je de eerste 10 regels geschreven hebt die je direct zichtbaar wilt hebben dan ga op de regel daaronder staan en klik op dat icoontje. Er verschijnt nu een lijn met aan het eid de teskt “more”.
Vervolgens kun je dan de rest van je artikel schrijven.
Als je daarna je bericht bekijkt op je homepage zie je alleen de “intro” tekst en kun je met “read more” de rest van het bericht lezen.Dit kun je natuurlijk ook doen met al geschreven berichten.
Weghalen doe je door er op te gaan staan, rechts klikken en verwijderen
- Het onderwerp ‘post te lang’ is gesloten voor nieuwe reacties.