PostNL prepare shipment
-
Hallo we hebben de API geinstalleerd voor PostNL alle stappen door genomen maar we krijgen een fout melding bij de optie prepare shipment. Er wordt geen label aangemaakt en we zien de track en trace ook niet vermeld staan.
Error in MyParcel API request: 3000 – – Access Denied. Url: https://api.myparcel.nl/shipments Request: {‘data’:{‘shipments’:[{‘recipient’:{‘cc’:’NL’,’person’:’Dian Stadens’,’postal_code’:’3255 TT’,’city’:’Oude Tonge’,’email’:'(e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel)’,’phone’:”,’company’:’Caramdia’,’street’:’Wegaplein’,’street_additional_info’:”,’number’:’5′,’number_suffix’:”},’carrier’:1,’reference_identifier’:’5514′,’options’:{‘package_type’:1,’label_description’:’01-01-19705514′,’only_recipient’:0,’signature’:0,’return’:0,’large_format’:0,’delivery_date’:’2021-03-12 12:28:03′,’delivery_type’:2},’general_settings’:{‘save_recipient_address’:1,’disable_auto_detect_pickup’:0},’physical_properties’:{‘weight’:30}}]}}
-
Hey, ik heb deze app ook onlangs geïnstalleerd en bij werkt ie ook nog niet vlekkeloos. Ik heb wel contact gehad met iemand van PostNL, de afdeling die hiermee bezig is. Ik denk dat je die het beste kunt benaderen voor hulp.
- Het onderwerp ‘PostNL prepare shipment’ is gesloten voor nieuwe reacties.