Privacy settings

• Onbekend's avatar

Ik ben druk bezig om een website te maken (géén blog) voor circa 300 bewoners van ons wooncomplex. Deze site wordt opgezet voor onze Vereniging van Eigenaren (VvE). De Privacy setting staat op “I would like my blog to be private, visible only to users I choose” opdat alléén de bewoners toegang hebben tot deze site die allerlei documenten bevat waar buitenstaanders niets mee te doen hebben. Als ik het allemaal goed begrijp dan moet ik een upgrade kopen om het aantal gebruikers groter te maken dan 35. Dat is geen probleem. Alleen: Je kunt slechts een Gebruikersnaam: opgeven en geen wachtwoord voor de nieuwe gebruiker. Betekent dat nu dat elke nieuwe gebruiker ook een WordPress account moet aanmaken om toegang tot onze website te krijgen?

Ik hoop dat iemand wil reageren en mij hierbij wil helpen.

Met vriendelijke groeten,

Ruud van Mens

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Yes, each user has to sign up for a wordpress account, but the do not have to get a blog, just a username and password. Then you can add them as users under settings > privacy so that they can view the blog. WordPress keeps track of who can and cannot view the blog from the wordpress accounts information.

• Het onderwerp ‘Privacy settings’ is gesloten voor nieuwe reacties.