prive maken werkt niet! HELP!!!!!!!!

• Onbekend's avatar

HELP!!!

Ik heb zestig berichten prive gemaakt maar alles is nog zichtbaar wanneer ik uitgelogd de blog bekijk! Wat doe ik fout, is er iets stuk? alsjeblieft help. Ik kan wel janken. Ook het archief is zichtbaar, als je op bijvoorbeeld oktober klikt dan komen al die berichten die ik dus al moeizaam prive heb gemaakt tevoorschijn! Ik snap er niets van! Ik heb de cache leeggemaakt. Ik gebruik Chrome op Vista.

Alleen de berichten van januari moeten zichbaar zijn, de rest heb ik prive gemaakt.

Dank alvast voor de moeite.

Mabel Amaber

• Onbekend's avatar

Nog eens nagekeken, op een andere browser uitgelogd gekeken, ALLES wat ik prive heb gemaakt is nog gewoon zichtbaar!!

Is WordPress nu ook net zo’n zootje als dat akelige Blogger waar gewoon helemaal niks werkt!”?

Laat maar, ik gooi de berichten gewoon in de prullenbak, als dat tenminste wel lukt. Bedankt voor de aandacht, laat maar zitten.

• Onbekend's avatar

Hallo allemaal – na een zenuwentoestand is het tenslotte gelukt, moest DRIE keer overdoen want de instelling van openbaar naar prive wilde niet blijven zitten, weet niet hoe je dat zegt (it did not stick). Allemachtig, wat een tijdrovend gedonderjaag.

Dag!

• Het onderwerp ‘prive maken werkt niet! HELP!!!!!!!!’ is gesloten voor nieuwe reacties.