Privégegevens op het net!
-
Tot mijn schrik kan ik via Whois sites mijn privégegevens zien op het net. Ik heb WP extra betaald om dit af te schermen en toch is er van alles zichtbaar. Daar baal ik van als een stekker. Iemand een idee hoe ik weg krijg? Desnoods mijn account gegevens aanpassen, een fake naam en adres toevoegen, waar verander ik dat? Kan het nergens terugvinden. Help?
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Zoals het er nu uitziet zijn de gegevens verborgen: http://whois.domaintools.com/kliefje.com
-
Nope, er zijn nog verschillende whois sites waar ik wél opsta. Ik kreeg antwoord van WP dat zij met cachegegevens werken en dat WP daar niks aan kan doen. Mijn blog heb ik vanaf februari! Hoelang bijven die dan in vredesnaam zichtbaar? Is er een manier waarop ik mijn persoonlijke gegevens kan veranderen? Weet jij dat Kardotim?
-
Kan je voorbeelden geven van de sites waar dat op staat? (ik zal de link verwijderen waarna je dit geplaatst hebt, zodat anderen dit niet zien).
Vooralsnog kunnen wij niets doen aan cachegegevens van andere websites. Echter zijn je gegevens niet te vinden in de huidige WHOIS.
-
-
Ik zie het, helaas zit dat nog in hun cache, heel vreemd. Wellicht kan je even contact met ze opnemen via deze pagina.
- Het onderwerp ‘Privégegevens op het net!’ is gesloten voor nieuwe reacties.