probemen bij het delen van de link van wordpress in facebook

• Onbekend's avatar

Ik heb al een aantal maanden een probleem. Ik heb regelmatig de internationale en andere fora afgezocht om een antwoord op mijn vraag te vinden. Helaas nog steeds geen oplossing gevonden. Ook al een keer een vraag gesteld op het wordpress forum, maar geen antwoord gezien.

Het probleem:
    Telkens als ik in een facebookfeed een linkje naar mijn wordpress blog wil delen, uploadt facebook een tekst die niets te maken heeft met mijn blog. Toen ik mijn blog aanmaakte stond deze tekst op het bureaublad van mijn laptop. Ik vermoed dat wordpress op de een of de andere manier een koppeling gemaakt heeft tussen deze tekst en wordpress. Het lullige is: deze tekst is privé en mag niet als introtekst bij mijn blog op facebook verschijnen. Waar/hoe heb ik per ongeluk deze tekst aan wordpress gekoppeld, maar vooral hoe kan ik dit ongedaan maken?

Alvast bedankt!

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Het onderwerp ‘probemen bij het delen van de link van wordpress in facebook’ is gesloten voor nieuwe reacties.