Probleem met inloggen na activeren 2staps verificatie

• Onbekend's avatar

Hoi allen,
    Ik heb eerder 2staps verificatie aangezet om in te kunnen loggen in mijn website. Ik heb (vanwege bepaalde redenen) 2 accounts, maar bij beide bijbehorende mailadressen komen de verificatiecodes niet binnen. Nu kon ik ook op ‘overslaan’ klikken. Wat er toen gebeurde was dat ik naar een 404-pagina werd gestuurd en uitgelogd bleef. Inmiddels zijn we zover dat ik de melding ‘Er is een kritieke fout op deze site opgetreden. Controleer je beheer e-mail inbox voor instructies. Als je problemen blijft ondervinden, probeer dan de ondersteuningsforums. Meer informatie over probleemoplossing in WordPress.
    Ik krijg alleen geen enkele mail, dus ook niet van de blokkade. Ik kan nu geen kant op. Wellicht moet ik inloggen op de DNS, maar ik ben ook weer niet zo technisch dat ik direct weet hoe en waar ik moet kijken.

Kan iemand meekijken?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Het onderwerp ‘Probleem met inloggen na activeren 2staps verificatie’ is gesloten voor nieuwe reacties.