problemen met reactie via email notifications
-
Sinds gisternavond komen de email notifications binnen op “herminesplace” in plaats van dat er de naam staat van diegene die de comment achtelaat, op de manier kan ik geen antwoord geven via mijn mailbox. Hoe kan ik dit aanpassen, ik heb zelf niks veranderd.
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Ongeveer hetzelfde gebeurt een kennis van mij met zijn blog. Sinds ongeveer een uur staat er geen gebruikersnaam of naam van de comment-poster meer maar (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel).
Het betreft http://ejbron.wordpress.com en ook bij die van mij http://welketoekomst.wordpress.comHet zou met elkaar te maken kunnen hebben? Misschien dat Support hier een lichtje over kan laten schijnen?
-
Gek genoeg is er nu wel wat veranderd want nu komt er een email van een comment in mijn mailbox zoals ik eerder bescreef en even later komt van dezelfde persoon een email op de öude”manier, waarop ik dus gewoon kan antwoorden, ben hier natuurlijk blij mee, maar alle comments dubbel kan ook de bedoeling niet zijn. Hoop dat support weet wat er aan de hand is.
-
Wat ik vanuit het engelse forum heb begrepen lijkt dat ook bij anderen voor te komen. Ik kan overigens wel antwoorden op de mail met de naam (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel). Die komen keurig aan in de comments van mijn blog.
Ik heb het probleem van mij en ejbron al aangekaart in het engelse forum. Hopelijk komt daar een antwoord op waar we wat mee kunnen en ik hoop dat het om een bug gaat die snel kan worden opgelost.
-
-
Dat heeft nu niet zoveel zin meer want intussen is het alweer veranderd en krijg ik ze nu binnen als “(e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel)”, maar nog steeds kan ik dit niet via mijn gewone e-mail beantwoorden. Dit is al de derde verandering in een paar dagen ;o( Hopenlijk is er een oplossing. Alvast bedankt voor de moeite.
-
@pieterrrveenstra Wat is de link van het engelse forum topic?
@herminesplace Hoe probeer je exact te reageren per mail?
Zou je alsnog een screenshot kunnen maken zodat we het probleem beter kunnen begrijpen?Bedankt !
-
De printscreen lukt niet. Maar ik ben gewend om als er een mail in mijn mailbox komt n.a.v. een comment op mijn blog om reply to sender een mail te sturen naar die betreffende persoon, het gaat dus rechtstreeks van mijn mailbox in hun mailbox, niks via mijn blog. Maar omdat ik nu “(e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel)” krijg ik de naam van de verzender niet in het “to” vakje.
- Het onderwerp ‘problemen met reactie via email notifications’ is gesloten voor nieuwe reacties.