Productenwebsite
-
Ik ben al een tijdje aan het stoeien met een WordPress site die ik wil maken.
Ik heb al tig dingen geprobeerd, ook Woocommerce etc..Wat ik wil is een productpagina, dat kan een gewone WordPress-pagina zijn alleen moeten die pagina’s uiteindelijk makkelijk gekoppeld willen worden.
Uiteindelijk moet het dan zo zijn dat ik met een 3-tal uitklapmenu’s die meeveranderen met de keuze uit het menu ervoor een uiteindelijke lijst met producten krijg.
In mijn geval als voorbeeld:
Merk > Model > Type
Audi > A4 > A4 2008-2016Aan die laatste moeten dan de motoriseringspagina’s komen, die pagina’s zijn in die zin universeel dat er geen type(auto) bij staat maar alleen een motor. De pagina moet dan ook gekoppeld kunnen worden aan een Type.
Voeg ik dus een nieuwe motortype toe en die ligt in eenn A4 en A5 moet ik ergens het Type A5 aan dat product kunnen toewijzen.
Dit mag overigens ook via een mooi (qua uiterlijk) Menu-constructie wat kan uitbreiden na selectie… je kan nl makkelijk genoeg een menu maken en de knopnaam aanpassen terwijl de link naar de pagina gelijk blijft.
-
Dit forum bied ondersteuning voor WordPress.com aan. Ondersteuning voor WooCommerce vindt je via https://wordpress.org/support/plugin/woocommerce/.
- Het onderwerp ‘Productenwebsite’ is gesloten voor nieuwe reacties.