Profielfoto vervangen
-
Ik probeer al weken mijn oude profielfoto in mijn gravatar te wijzigen, maar ik krijg telkens weer de melding dat het niet is gelukt en dat ik het later opnieuw moet proberen. Ik heb gezocht op de fora naar oplossingen, zoals het verwijderen van cachegeheugen ed maar dat is niet gelukt. Ik blijf dezelfde melding krijgen.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt!De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Hoi,
hebt je al geprobeerd om de Ad-Blocker te deacteveren of een ander publiciteit blocker die je hebt, deze willem ook wel interfereren.
-
Hoi, dankjewel! Helaas was dat niet het euvel, het lukt nog steeds niet. De melding die ik krijg is ‘Hmm, je nieuwe profielfoto is niet opgeslagen. Probeer hem nog eens te uploaden.’
-
-
-
Hoi,
je kan het proberen op een ander browser, Firefox misschien?
ook zou je het kunnen proberen op de pagina van Gravatar zelf:
https://nl.gravatar.comhou in de gaten dat je met hetzelfde email inlogt waarmee je je WordPress account hebt,
verwijderd ook eerst je oude foto.Als je cache en cookies verwijdert, let er dan op dat je de browser sluit en dan weer opstart.
-
-
-
Hi, Ja, gelukkig! Ik had een berichtje gestuurd dat het gelukt was, maar vergeten op verzenden te klikken. Dankjewel voor je hulp! :-D
- Het onderwerp ‘Profielfoto vervangen’ is gesloten voor nieuwe reacties.