Publieke posts maken en gerubriceerd weergeven
-
Als nieuweling in WordPress heb ik na een dag klooien nog niet gevonden wat ik zoek. Wellicht kan iemand me in de juiste richting wijzen?
Ik wil een site maken waar on-geregistreerde bezoekers via een formulier een ‘post’ kunnen achterlaten. Dat formulier zal een aantal invulvelden bevatten, waaronder een categorie en sub-categorie, en een of meer foto’s.
Nadat een gebruiker een bericht heeft achtergelaten met bovengenoemde informatie, dient deze te worden getoond als een matrix van ‘panels’, gerubriceerd naar categorie en sub-categorie.
Ik denk aan een lijst van categorieen. Na het kiezen van een categorie, zou er een pagina moeten openen waarin alle berichten staan die met deze categorie getagd zijn.Het tonen van de posts zou er eigenlijk zo uit kunnen zien: https://www.wplounge.nl/onderwerpen/algemeen/
Ik heb al tientallen plugins bekeken. Ik denk dat ik custom post types en custom fields nodig heb. Dat werkt ook wel. Wat ik nog niet gevonden heb, is een plugin die die informatie ook netjes toont.
Heeft iemand ideeen?
Bedankt.
Rob.
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
- Het onderwerp ‘Publieke posts maken en gerubriceerd weergeven’ is gesloten voor nieuwe reacties.