Reacties.
-
I changed my layout on my blog. Now I use twenty seventeen. I got reactions from certain people because they can’t find the place to reply. So they first have to click on the subject, and only then they can find the space to reply. On the old blog theme, there was a button which said where to reply, now not anymore. Can I still place this button on my page please ? Thanks for replying. Greetings from Belgium.
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Hallo,
Volgens mij kan de reactie in het Nederlands aan je blog te zien :-)
Als ik je vraag goed begrijp dan wil je graag dat er op de blog overzichtspagina een knopje komt waar mensen kunnen reageren, klopt dit?
Het thema wat je nu hebt geselecteerd heeft reacties niet aan staan, er zijn andere thema’s die dat wel hebben. Daar vind je onder iedere titel een tekst wolkje met daarachter een nummer (het aantal reacties). Door op het tekstwolkje te klikken kom je automatisch bij de reacties op het bericht terecht.
Je zou een ander thema kunnen kiezen wat dit wel heeft, bijvoorbeeld Sapor.Als dit je vraag niet beantwoord zou je dan kunnen verduidelijken wat je bedoelt zodat ik met je mee kan denken?
Alvast bedankt! -
Beste,
Dank je wel voor het antwoord.
Ik zal het eens nakijken.
Ik wist niet dat ik hier de vraag kon stellen in het NLs.
Is toch makkelijker hé.
Ik vond dit een mooi thema maar het is wel vervelend als het niet overzichtelijk is voor de medebloggers.
Kan je dit op voorhand zien of het erop staat al dan niet ?Groetjes.
-
Hoi,
Ik heb een ander thema gevonden waar alles duidelijk is.
Ik vind het niet zo mooi als dat vorig, maar toch ook mooi en vooral duidelijk.
Bedankt voor de hulp.Groetjes.
-
- Het onderwerp ‘Reacties.’ is gesloten voor nieuwe reacties.