reactieveld verwijderen
-
Hallo, ik probeer een website te maken met het twenty ten theme van wordpress.com. Het lukt mij echter niet om het veld “Geef een reactie” te verwijderen onderaan de pagina’s. Ik heb in het dashboard-menu onder instellingen>reacties alle mogelijkheden uitgevinkt om te reageren, maar het helpt niet.
Kan iemand mij helpen? Veel dank alvast, Ivo TeulingsDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Hi Ivo, ik worstel met hetzelfde probleem, hoop dat iemand ons snel de oplossing aanreikt. Groet, Jan Fokke
-
Hi Jan Fokke, ik heb inmiddels begrepen dat je de CSS extentie moet kopen, daarmee kan je code vervangen. Heb je wel CSS-kennis voor nodig (ik heb die niet)
-
Hoi Ivo, dank voor je bericht. Bij mij zat het in iets pietluttigers. In mijn dasboard kon ik nergens het achterlaten van reacties uitvinken. Nu bleek in de scherminstelling van het dashboard deze optie verborgen te zitten… Dat is echt de laatste plek waar je gaat zoeken. Door daar de juiste dingen aan te vinken verschijnen ze op je dashboard en kun je ermee aan de slag… Dank voor je tip in ieder geval. Groet,
-
Hi Jan Fokke
Is dat in het linker rolmenuutje bovenaan scherm “Reacties”
waar ik van “Actie” kan rollen naar “Weigeren”?Ik zie gauw water branden en bang al die leuke reacties kwijt te raken, dus probeerde ik het niet om “Weigeren” aan te klikken.
Dus – klopt het? – groet – Niek
-
Hi guys,
Ik kwam toevallig jullie worsteling met “Geef een reactie” tegen. En, alhoewel daardoor aan de late kant, wil ik toch wel even dit kwijt.
Wanneer je een Bericht of Pagina maakt dan heb je in het scherm “Bericht bewerken” of “Pagina’s”, waarschijnlijk aan de rechter kant de optie “Reacties”. De optie “Reacties toestaan” staat bij het maken van pagina’s en berichten altijd aan. Die moet je dus uitzetten als je dat niet wilt.
@prcoach: Het heeft dus niets met CSS te maken!
Laat even weten of het hiermee opgelost is…
Groet…Ruud
- Het onderwerp ‘reactieveld verwijderen’ is gesloten voor nieuwe reacties.