Resize and watermark plugin not working on wordpress.com

• Onbekend's avatar

Hello,

I have connected my self hosted wordpress site to wordpress.com so i can use the wordpress app to write new blogposts. On my own wp-admin i have installed plugins for auto resize images and auto watermark new uploaded images.

If i upload images into blogposts on the wordpress app, then the image is not resized and watermarked. How can i fix that?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Hoi,

Welke plugin gebruik je voor het resizen en watermerken van je foto’s?

De WordPress.com app stuurt geen aanvullende gegevens door die door exterme plugins worden gevraagd. Dus waarschijnlijk wordt de info die de plugin nodig heeft om jouw foto’s te resizen en te watermerken niet doorgestuurd door de app waardoor de plugin de foto’s niet herkend en niet op de juiste manier verwerkt.

• Onbekend's avatar

Oooh haha, ik ging er eigenlijk vanuit dat dit een engelstalig forum was hahaha.

Voor het resizen gebruik ik canvas image resize en voor het watermerken image watermark. Is er een manier waarop ik dit op kan lossen?

• Het onderwerp ‘Resize and watermark plugin not working on wordpress.com’ is gesloten voor nieuwe reacties.