sharing met facebook

• Onbekend's avatar

sinds een paar dagen verloopt mn sharing met facebook niet meer ok. de posts op wp komen wel op mijn eigen prikbordpagina van fb, maar niet meer direct op mijn startpagina. heeft iemand idee wat ik moet doen om die functie te herstellen?

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Kan je proberen om je verbinding met Facebook te resetten? Ga naar deze pagina om te lezen hoe dit moet.

Zie je nog wel andere berichten van jezelf op de prikbordpagina? Aan de rechterkant op de prikbordpagina staat in het klein “Sorteren” als je hierop klikt kan je switchen tussen de ‘meest populaire status berichten’ of de ‘meest recente’.

• Onbekend's avatar

nee, resetten levert niets op … posts komen wel op mn prikbord, maar niet op mn startpagina; de enige manier om ze op de startpagina te krijgen is na plaatsing van de post het FB-icoontje aan te klikken, maar tot voor kort was deze extra stap niet nodig …

• Onbekend's avatar

Het kan zijn dat Facebook iets heeft aangepast, wij hebben hier verder geen controle op. Ga naar het Facebook Helpcentrum voor ondersteuning bij Facebook gerelateerde vragen.

• Het onderwerp ‘sharing met facebook’ is gesloten voor nieuwe reacties.