Site gestopt met werken
-
Hoi,
Een tijd geleden kreeg ik een e-mail van WordPress met daarin het volgende:Hello,
You are receiving this message because you recently registered or changed the contact information for one or more of the following domains: whatsisterswatch.com.
ICANN, the organization responsible for the stability of the Internet, requires you to verify the email address associated with your domain registration to make sure you receive important notifications about your domain.
The email address we currently have on file is: (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel).
Please click the following button to verify your email address as soon as possible, or your sites and emails that use this domain will stop working.
Dit heb ik toentertijd niet gedaan. Ik ben de toegang tot mijn website dus verloren en kan de website dus ook niet verwijderen of op inactief zetten als ik dat zou willen. Ik wil nu de site nieuw leven inblazen en heb daarvoor toegang nodig. Kunnen jullie mij helpen door of mij weer toegang te geven of de website te verwijderen zodat ik deze domeinnaam weer kan gebruiken?
Alvast bedankt!
WP.com: Yes
Correct account: YesDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Ik heb dus geen hulp nodig bij routenaargeluk.wordpress.com maar bij whatsisterswatch.wordpress.com.
-
Hoi,
Wat een vervelende situatie zeg.
Omdat je met een ander account contact opneemt dan waar je de domein naam hebt geregistreerd, wil ik je vragen een mail te sturen vanaf het email adres wat verbonden is aan het account waar je vraag over gaat naar help@wordpress.com. Dan kunnen we je daar verder helpen.
- Het onderwerp ‘Site gestopt met werken’ is gesloten voor nieuwe reacties.