Site offline

• Onbekend's avatar

Waarom is mijn site offline gehaald? Ik ben de enige die bepaalde principes vertegenwoordigt die verscheidene mensen al het leven hebben gekost. Terwijl ze gelijk hebben. Ik ben tegen de bijbel, torah eren koran omdat deze boeken megt elkaar te maken hebben maar toch dusdanig tegen elkaar ingaan dat ze veel problemen veroorzaken. Het valt op dat steeds ene ‘Satan’ de schuld krijgt. Helaas zijn er organisaties als de C.O.S. die er zelf een zooitje van maken en die, net als de kerken, synagogen en moskeeen degenen bedreigen die zich wensen aan te sluiten bij de principes van Satan zelf en dat zijn niet hun eigen zelfbedachte principes! Want dat is een gedachtengoed dat verloren is gegaan en wee degene die zich daarover uitspreekt! Ik ben de ENIGE die dat nog doet! Vandaar dat ik me afvraag wat er dan fout is aan deze site: de engelen die werden genoemd waren aliens, waar de mensen angst voor hadden. Zij hebben te maken gehad met UFO’s en als er echt aartsengelen richting de aarde komen is dat GEEN goed nieuws!!! Zij komen hier om OORLOG en ELLENDE te stichten en Satan was een held die zich daaraan NOOIT onderworpen heeft!

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Je site is offline want “This blog has been archived or suspended for a violation of our Terms of Service. For more information and to contact us please read this support document”

• Het onderwerp ‘Site offline’ is gesloten voor nieuwe reacties.