Site verandert op mobiel
-
Als ik op de computer mijn site bewerkt, ziet alles er goed uit qua opmaak. Ook als ik bekijk hoe het eruit zou zien op de mobiele versie, staat alles goed. Maar zodra ik opsla en check hoe het op mijn telefoon eruit ziet, zijn er blokken verschoven. En ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen. Wat er niet goed gaat:
- Mijn logo verplaatst naar onderen en staat niet meer helemaal in de header.
- In het menu heeft het kopje ‘Stembevrijding’ een submenu, maar dit is niet in het mobiele menu. Je ziet wel de subkopjes in een andere kleur, maar het klapt niet uit. (Iemand een idee hoe ik de kleuren kan veranderen? Dat lukt me ook niet, is ook in de computerversie zo.)
- Bij home staat onder de header een foto met daarin de tekst ‘Zelfexpressie door muziek’. Deze is naar rechters verschoven en krijg ik niet gecentreerd, hoewel dat bij de computerversie wel goed staat.
- Bij alle pagina’s, behalve Home, Over mij en Nieuwsbrief, zijn de marges van de pagina verdwenen. De tekst staat helemaal tot de rand van de pagina’s. Dat is niet de bedoeling, het leest ook helemaal niet fijn. Maar bij Home, Over Mij en Nieuwsbrief staat het wel goed. Hoe los ik dit op?
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
- Het onderwerp ‘Site verandert op mobiel’ is gesloten voor nieuwe reacties.