site volgen . AUB reacties ?

• Onbekend's avatar

Hallo , ik plaats nogmaals maar even een oproepje ….want ik snap niet hoe je een site moet volgen …heb een word press account gemaakt …en de eigenaar een bericht gestuurd dat ik graag zn site zou willen lezen , maar ik weet niet hoe je nu op je account kunt zien of je de site kunt volgen en of je toestemming hebt gekregen . Weet iemand misschien een tel. nr. wat je kunt bellen voor dit soort vragen ? alvast bedankt . vr. groet Tineke.

• Onbekend's avatar

Normalerwijze krijg je een e-mail wanneer de site-eigenaar jou toegang geeft.

• Onbekend's avatar

Hallo…bedankt voor reactie, aha ok …..ik heb diverse keren een verzoek ingediend maar nog geen mail ontvangen …..dan heeft diegene het denk ik nog niet gelezen ( ? )
    En als je een email hebt gekregen , kun je gewoon de site lezen ?

• Onbekend's avatar

Misschien wil die persoon jou geen toelating geven?
    Je kunt zijn site enkel bekijken als je hier ingelogd bent op wordpress.com

• Onbekend's avatar

Hoi , ik zou niet weten waarom zij mij geen toegang zou geven tot haar blogs ( ? ) ik ben gewoon iemand die geinteresseerd is in de onderwerpen waarover geschreven wordt.

Ik ben hier ingelogd , want ik heb een wordpressaccount . En ik kan de site ook niet vinden als ik hier de zoektermen invul dat is ook zo vreemd .
    Maar je moet dus sowieso toestemming krijgen vd maker wil je hem hier kunnen lezen begrijp ik

• Onbekend's avatar

Als het gaat over een protected blog dan kan je inderdaad enkel lezen wanneer de eigenaar van die blog je expliciet toegang geeft. Dat is ook de reden waarom die blog beschermt is: de auteur wil niet dat iedereen zomaar toegang heeft tot die blog. Dat is zijn/haar recht. Niet iedereen maakt een blog zodat iedereen zomaar alles kan lezen. Probeer eens met een vriendelijk mail naar de auteur. Hopelijk antwoord die een krijg je de reden waarom hij/zij niet die blog beschermd heeft.
    mvg

• Onbekend's avatar

Hallo bedankt voor jouw reactie . Ik begrijp eigenlijk wel waarom die site beschermd is gezien de gevoelige persoonlijke situatie ( waar ik een klein stukje van kon lezen ) Tja, hoe kom je erachter wie de auteur is van de site als die beschermd is ? Wist ik het maar ;-)

• Het onderwerp ‘site volgen . AUB reacties ?’ is gesloten voor nieuwe reacties.