social network buttons zoals op mashable.com

• Onbekend's avatar

Hallo allemaal,

Op mijn weblog (http://erikvandeven.com) maak ik gebruik van bepaalde social network knoppen (facebook, twitter en buzz). Ik wil deze knoppen graag hetzelfde hebben als op mashable.com, maar helaas wil dit niet lukken. Ik zit met de volgende problemen:

– Zodra ik op de facebook knop druk, wordt deze breder, deze moet dezelfde breedte behouden als de tweetmeme (twitter) knop (Ik maak voor deze facebook knop gebruik van de FaceBook Share plugin).
    – De buzz knop geeft geen counter weer (Ik maak voor deze buzz knop gebruik van de WP Google-buzz plugin).
    – De tweetmeme (twitter) knop geeft een vraagteken weer, dit komt omdat ik een bepaalde structuur in mijn permalinks gebruik, want als ik deze terug zet naar default, dan geeft de knop netjes een 0 weer. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen zodat ik gebruik kan blijven maken van mijn huidige permalinks? (Ik maak voor deze twitter knop gebruik van de TweetMeme Retweet Button plugin).

Weet iemand hoe ik één van deze problemen kan oplossen, of nog mooier, van allemaal?:) Please let me know!:)

• Onbekend's avatar

Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte

This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.

If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.

If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.

This is an automated message.

• Het onderwerp ‘social network buttons zoals op mashable.com’ is gesloten voor nieuwe reacties.