Standaard wordpress theme, linkkleur veranderen
-
Hoi,
Ik ben bezig met het klaarmaken van mijn wordpress blog, ik heb de standaard theme(WordPress Default 1.6) ingesteld omdat ik deze prima vind, alleen wil ik de standaard blauwe linkkleur veranderen in een groengelige.
Ik kan echter nergens in de CSS in de theme editor vinden waar de kleurcode van de links staat.
De kleurcodes die ik vind komen niet overeen met die wat gebruikt worden en dus vroeg ik me af of iemand mij hier kon vertellen waar ik de font kleuren van WordPress Default 1.6 kan veranderen.Alvast bedankt!
Robin -
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.
If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.
If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.
This is an automated message.
-
-
@robinv3001: zoek de code zoals hieronder je in de stylesheet.css en verander daan de kleurcode #06c = #0066CC en veranderd de code naar je eigen voorkeur.
http://www.2createawebsite.com/build/hex-colors.htmla, h2 a:hover, h3 a:hover {
color: #06c;
text-decoration: none;
}a:hover {
color: #147;
text-decoration: underline;
}
- Het onderwerp ‘Standaard wordpress theme, linkkleur veranderen’ is gesloten voor nieuwe reacties.