Starten met WordPress

• Onbekend's avatar

Hallo iedereen,

Sinds kort ben ik bezig met het ontwikkelen van de website in een bedrijf, en heb geen ervaring, behalve simpelweg drag-en-droppen met Wix. Zonder technische ervaring te hebben van websites, wil ik graag beginnen met een bestaande website die extern is ontwikkeld, vernieuwen op WordPress. Het idee is om dezelfde host te houden en hetzelfde domein, en vanzelfsprekend niet betaalde functies van WordPress te gebruiken (als ik nog steeds in de goede denkrichting zit).

Gezocht hebbende op internet kom ik filmpjes tegen die mij beloven te leren hoe je moet beginnen met WordPress, maar net veel zinnigs opleveren. Deze filmpjes bestaan namelijk elk uit 95% hosting promotie en 5% tactische WordPress instructie. Bovendien is de bruikbare portie niet alleen klein, maar loopt het bij elk filmpje op bepaalde manier zeer uiteen qua tools en termen waardoor het niet mogelijk is om instructies echt door te krijgen en mee te werken (terwijl het nog allemaal wel WordPress is).

Mijn vraag aan jullie is of iemand weet waar ik mee aan de slag kan om mooi plaatjes achter tekst te zetten en functionaliteiten toe te voegen aan pagina´s in ontwikkeling zonder geavanceerde kunsten, mocht het nodig zijn?

Mijn doel is om ergens te beginnen waar ik ook iets van kan leren zonder het bos niet meer te kunnen zien. Super bedankt alvast!

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Op https://learn.wordpress.com/ vind je gedetailleerde informatie hoe je met WordPress.com kunt beginnen.

• Het onderwerp ‘Starten met WordPress’ is gesloten voor nieuwe reacties.