tabblad pagina´s vergroten
-
Nu ik eindelijk zo ver ben dat ik wat inhoudelijks aan de pagina´s kan doen, loop ik tegen het probleem aan dat het tabblad waarin ik de inhoud van een pagina kan wijzigen vrij klein is. Ik heb maar een paar regels in beeld en dat werkt heel lastig. En dan bedoel ik niet dat ik met ´volledig scherm´ ga werken, gewoon het standaardscherm vergroten.
Hoe kan ik dit scherm vergroten?De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Bekijk deze handleiding om te leren hoe je de tekst binnen je browser kan vergroten.
-
Kardotim, ik ben bang dat je me verkeerd begrepen hebt. Het gaat niet om het ‘vergroten van de tekst’ maar om de ruimte op het tabblad waar de tekst in staat. Helaas kan ik hier geen plaatje in plakken, anders zou ik het je kunnen laten zien.
Als je in WP pagina’s wilt bewerken, krijg je een venster waarin je kunt switschen tussen 2 tabbladen, Wysiwyg en HTML. In dat venster staat dan de inhoud van de pagina en kun je hier veranderingen in aanbrengen. Dàt venster is bij mij heel klein. Vooral als het om een pagina met afbeeldingen gaat is er slecht mee te werken. Je kunt daar ook kiezen voor ‘volledig scherm’, maar ik heb op een andere site gezien dat dit venster ook groter gemaakt kan worden, met meer ruimte tussen de boven- en onderbalk. Mijn vraag is nu hoe ik dàt kan doen.
-
Je kan het venster vergroten door op de hoek rechtsonder van de editor te klikken en deze naar beneden te slepen.
-
Bedankt! Ik had verwacht dat ik ergens een code moest veranderen in FileZilla, maar de waarheid is soms zo simpel dat je er over heen kijkt.
- Het onderwerp ‘tabblad pagina´s vergroten’ is gesloten voor nieuwe reacties.