tekstvlak te smal voor tabel

• Onbekend's avatar

Hallo, kan iemand mij zeggen óf en hoe ik volgend probleempje eventueel op kan lossen?
    Op m’n blog, op de pagina ‘Ben’, staat de stamboom van mijn paard (blog gaat over hem). Deze stamboom heb ik in Word gemaakt en geprobeerd naar m’n blog te copiëren, maar het past er niet in. In m’n typveld lijkt het goed, maar zodra ik het publiceer blijkt het toch steeds niet te passen, hoe smal ik hem ook probeer te maken. Daarnaast zou ik er eigenlijk juist méér kolommen naast maken, zodat ook verdere generaties er bij op kunnen.
    Weet iemand een manier hoe ik dit er op één of andere manier aan toegevoegd kan krijgen? Eventueel in een nieuw te openen venster o.i.d. vind ik ook prima, maar ook dan weet ik niet goed hoe dat te doen (ik kan geen PDF-files maken).

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

@merensben: Het kopieren en plakker van Word document inhoud is een probleem bij websites. MS Word maakt er altijd een verschirkkelijk puinhoop van als het gaat om HTML code.

Ik zou je toch adviseren om een pdf document ervan te maken, wat heel makkelijk gaat met het gratis programma Primopdf dat je vindt op http://www.primopdf.com/.
    Na installatie heb je dan een Primopdf printer waar je je word document naar “print” die vraagt je een naam en locatie voor het bestand en je bent klaar.

Dat .pdf bestand (liefst zonder spaties in de bestandsnaam) kun je dan als media uploaden en ernaar linken.

• Het onderwerp ‘tekstvlak te smal voor tabel’ is gesloten voor nieuwe reacties.