Thema resetten

• Onbekend's avatar

Hallo

Momenteel gebruik ik het ‘satellite theme’ voor mijn blog maar ik heb een afbeelding verwijdert die gerelateerd was aan dat thema voor esthetische redenen. Achteraf gezien heb ik hier spijt van en wil ik deze afbeelding terug. Ik heractiveer het ‘satellite theme’ dan maar dan wordt mijn site gewoon getoond zoals ik hem het laatst heb ingesteld. Dus zonder die afbeelding die ik verwijderd had.

Is het dus überhaupt mogelijk om een thema te resetten of is de enige manier om mijn hele blog te resetten? Ik ben wel bereid om dit te doen maar mijn domein naam verwijder ik niet.

Alleszins al dank bij voorbaat.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Opnieuw instellen van het thema zou gewoon moeten werken. Ander is een ander thema tussen door kiezen een optie.
    Zorg bijvoorbeeld wel dat je bepaalde instellingen voor jezelf opschrijft om opnieuw te moeten invoeren.

Dit uitgaande van het feit dat ik niet weet hoe het werkt wanneer iemand betaald heeft om kleuren te veranderen.

• Onbekend's avatar

Dat werkt jammer genoeg niet…

• Onbekend's avatar

Ik kan niet bedenken over welke afbeelding je het zou kunnen hebben. SInds satelite een kleur als achtergrond gebruikt en ook geen standard header heeft.

Dit is wat ik kan zien na het kiezen van de thema.

De default achtergrond dat grijzig wit is weer terug the krijgen zou je je thema aan moeten kunnen passen en gewoon default kiezen bij achter grond.

Wanneer het een geuploade achtergrond of header beterft zou deze terug te vinden zijn in je media files.

Maar kan je toelichten welke afbeelding je bedoelt.

• Onbekend's avatar

https://hetgehucht.wordpress.com/2015/11/21/first-blog-post/

het gaat om de afbeelding die je bij deze link als eerste ziet. alleen is deze alleen zichtbaar op mijn blogtab en niet meer op mijn welkomtab.

• Onbekend's avatar

Om zeker te weten dat we het over het zelfde plaatje hebben.

Nu kan ik het mis hebben maar ik denk dat het een uitgelichte foto is.
    Dat kan je zien als je de pagina of artikel wil bewerken heb je links (de nieuwe editor) de keuze voor een uitgelichte foto.
    Die word dan als soort banner boven aan de pagina gebuikt.
    Dit kan voor een pagina als voor een artikel.

De blog pagina heeft een header/banner met de artikelen en de desbetreffende fotoos.

Volgens de link moet het plaatje in je media staan en als je hem daar dan aanklikt zie je ook waar hij gebruikt word.
    Als hij als header is ingesteld kan je dat veranderen in het Thema optie menu.

Dit is mijn vermoeden. En hoop dat het je vraag beantwoord

• Het onderwerp ‘Thema resetten’ is gesloten voor nieuwe reacties.