Thema verloopt nooit?
-
Hallo,
Ik heb een aantal jaar geleden een site aangemaakt met een thema wat jaarlijks ongeveer 15 euro kost. Aangezien het toen alleen maar met paypal kon is die betaling via mijn ex gegaan. Hij boekt het ondertussen de hele tijd terug en ik zie verder nergens hoe ik mijn eigen gegevens in kan vullen voor de betaling en hoe ik het stop zet. Wat een oplichting. Ondertussen loopt de prijs maar op..
Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt.De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Een thema op WordPress.com kop je opzicht alleen een keer en niet op jaarlijks basis. Ik zie dat het thema Curator in 2016 gekocht werd. Verder zie ik dat tot en met 2017 jaarlijks een betaling i.v.m. het domein koppeling voor rockthisworldblog.com plaats vond. Is het mogelijk dat je het hierover hebt?
-
Ah ja dat klopt inderdaad! Enig idee hoe ik dat dan oplos? Ik zou namelijk niet meer weten via welke site ik dat heb gedaan..
-
Zoals ik al eerder zei, de laatste betaling vond 2017 plaats. Sindsdien hebben er geen betalingen meer plaats gevonden. Via https://wordpress.com/me/purchases/billing kun je de betalingsgeschiedenis bekijken.
-
Ah oke, ja sorry maar het is vrij onduidelijk allemaal, dus dan is het gewoon klaar? Geen gekke facturen die ik opeens ga krijgen?
-
Via dit WordPress.com account krijg je definitief geen facturen in de toekomst, omdat er geen pakketten meer aan dit WordPress.com account gekoppeld zijn. Ik ga ervan uit dat je geen tweede WordPress.com account hebt, toch?
- Het onderwerp ‘Thema verloopt nooit?’ is gesloten voor nieuwe reacties.