Tips bij theme-from-scratch
-
Ik ga mijn eerste WordPress template maken. Ik heb redelijke ervaring met html css, wat minder met php.
De opbouw van het design is als volgt: ‘http://www.imagedump.nl/img207/7171/19design.png’
-Bovenin, even breedt als het content-gedeelte, links en rechts een menu (dit moet de navigatie zijn, dus de verschillende pagina’s weergeven) en in het midden ene logo
-Daaronder de content, deze heeft een achtergrond met boven en onder een verloop. Daarom moeten er naar mijn idee aparte divs komen voor deze randen
-Daaronder de footer
-Links en Rechts van de content sidebars.
-Verder heeft de blog slechts 1 lettertype nodig, alleen verschillende grotes voor headings etc.Een dergelijke pagina kan ik eenvoudig realiseren voor een website. Graag ontvang ik tips voor het zorgen dat de menu’s/content/sidbars etc worden opgeroepen op de juiste plaats. Als iemand een hele eenvoudige template heeft waar al deze oproep-functies in staan, dan hoor ik dat graag. Ik heb namelijk verschillende templates bekeken, maar die waren te complex.
Ik neem aan dat voor de menu’s boven 2 aparte sidebars moeten worden gemaakt? Hoe pak ik dat aan?
Alle tips/handleidingen zijn welkom!
Alvast hartelijk dank.
-
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
This support forum is for blogs hosted at WordPress.com. If your question is about a self-hosted WordPress blog then you’ll find help at the WordPress.org forums.
If you don’t understand the difference between WordPress.com and WordPress.org, you may find this information helpful.
If you forgot to include a link to your blog, you can reply and include it below. It’ll help people to answer your question.
This is an automated message.
- Het onderwerp ‘Tips bij theme-from-scratch’ is gesloten voor nieuwe reacties.