titel boven widget in side bar
-
L.S.,
Onlangs actualiseerde ik de sidebar van mijn blog.
In mijn sidebar staan de navolgende widgets.
– nieuwste,
– categorieën,
– archief,
– reacties.Ik stelde vast, dat aan de widgets geen titels waren toegevoegd.
Kan ik en, zo ja, op welke wijze de widgets alsnog van een titel voorzien?Op voorhand bedankt voor uw antwoord.
Bokweazle
WP.com: Yes
Correct account: UnknownDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Hoi Bokweazle,
Je kunt titels aan je widgets toevoegen door een koptekst block boven de widget te plaatsen. Voor de widget titels kun je het beste H4 selecteren.
Je ziet een screenshot hier: https://d.pr/i/q6C1CV
-
Goedenavond Dolgelukkig,
Bedankt voor je antwoord. Ik ga met het advies aan de gang.
Ik heb nog een tweetal vragen.
Toen ik zojuist onder mijn enen wachtwoord weliswaar terecht kwam bij mijn blogs, kon ik niet bij het forum komen.
Bij toeval ontwaarde ik nog een wachtwoord.
Zo dat wellicht de toegang tot het form zijn?
Bovendien zit ik met nog een vraag.
Ik begrijp niet goed op welke wijze ik bij een door mij aangesneden onderwerp terecht kom. Nu was het puur geluk, dat ik op de juiste plaats kwam?Alvast bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groet,
Paul Klok
-
Hoi Paul,
Je komt automatisch op de support forums door op het vraagteken rechts onder op te klikken. Als je dan zoekt op je eigen gebruikersnaam dan kom je bij de berichten waar jij bij betrokken bent. Een beetje omslachtig wellicht dus een andere optie is bij het plaatsen van het bericht aanvinken dat je per mail op de hoogte wilt worden gehouden. Dan ontvang je een mailtje als er gereageerd wordt.
Ik hoop dat dit je een beetje helpt.
Groetjes
Wendy -
Goedemorgen Wendy,
Eindelijk! Het is gelukt om bij mijn items te komen.
Eerst kwam ik nog met een ander wachtwoord maar onder dezelfde alias Bokweazle opeen Engelstalige site terecht. Raar toch!
Bedankt voor je aanwijzingen. Ik ga het gewoon proberen.
Wel, als het een beetje slechter weer is.
Met dit fraaie weer correspondeer ik wel, maar niet experimenteren met mijn blogs en html.
Nogmaals bedankt en geniet ook van de zomer.Met vriendelijke groet,
Paul Klok
P.S.
Wat is de bedoeling van onderstaande HTML tags en attributen?
Je kunt deze HTML tags en attributen gebruiken:
-
- Het onderwerp ‘titel boven widget in side bar’ is gesloten voor nieuwe reacties.